Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Vereniging'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Roelie Struijk koninklijk onderscheiden

Lintje voor Roelliedonderdag 26 april 2018 22:13 Tijdens de lintjesregen op 26 april 2018 is ook ons actieve lid en oud-bestuurslid Roelie Struijk koninklijk onderscheiden voor haar enorme inzet voor de ChristenUnie en haar overige vrijwilligerswerk. lees verder

ChristenUnie regio-avond in Gouda

Arti_Legidinsdag 05 december 2017 22:31 De ChristenUnie wil waardevol zijn, ook in de lokale politiek. Daarom organiseren we regio-avonden in verschillende plaatsen door het land. Aankomende vrijdagavond 8 december is Gert-Jan Segers samen met Paul Blokhuis in Gouda. Komt u ook? In een informele setting is er gelegenheid om bij te praten, elkaar te bemoedigen en vragen te stellen. lees verder
Verkiezingen

ChristenUnie: Vol gas op veiligheid!

Theo lijsttrekker vierkantvrijdag 03 november 2017 18:35 Gouda- De ChristenUnie wil de komende raadsperiode fors inzetten op vermindering van het aantal inbraken in Gouda. Dat blijkt uit het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 dat de ChristenUnie deze week presenteerde. Theo Krins: “Gouda staat nu in de top 5 van de AD Misdaadmeter. Het terugdringen van misdaad in Gouda moet daarom de hoogste prioriteit krijgen. De ChristenUnie wil meer politiecapaciteit in Gouda, flexibel particulier cameratoezicht bij “hotspots” en een belangrijke plaats voor de wijkagent.” lees verder
Verkiezingen

lees meer nieuws