Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Vereniging'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

De ChristenUnie komt naar je toe op 4 maart!

Mirjam Bikker_vierkant.jpgdinsdag 26 februari 2019 22:17 De ChristenUnie nodigt u en jou van harte uit voor een bijeenkomst op maandagavond 4 maart 2019 in Zalencentrum De Brug, Dunantlaan 1, te Reeuwijk. Deze avond staat in het teken van de komende Waterschapsverkiezingen en de Provinciale Statenverkiezingen van Zuid-Holland. lees verder
Verkiezingen

Roelie Struijk koninklijk onderscheiden

Lintje voor Roelliedonderdag 26 april 2018 22:13 Tijdens de lintjesregen op 26 april 2018 is ook ons actieve lid en oud-bestuurslid Roelie Struijk koninklijk onderscheiden voor haar enorme inzet voor de ChristenUnie en haar overige vrijwilligerswerk. lees verder