Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Een Groenfonds voor Gouda

Groenfonds.JPGdonderdag 14 maart 2019 21:24 Op woensdag 6 maart 2019 heeft de gemeenteraad van Gouda unaniem gekozen voor het instellen van een groenfonds. Maar wat houdt dat in? en wat ga ik er zelf als inwoner van merken? Meer hierover in deze blog over het Goudse Groenfonds. lees verder

Commotie rond de Turfmarktkerk

Turfmarkt kerk.jpgmaandag 11 februari 2019 16:34 Al enige maanden is er veel politieke en publicitaire aandacht voor de situatie Turfmarktkerk en de verwijten vliegen over en weer over wie er nu waarvoor verantwoordelijk is. Heeft de gemeente niet alert genoeg gereageerd en hadden ze al eerder bestuursdwang moeten uitoefenen? Is het wel terecht dat ze de sloopwerkzaamheden ter hand hebben genomen en de eigenaar buiten spel hebben gezet? lees verder

Houd de raadsleden in Gouda scherp!

Theo lijsttrekker vierkantdinsdag 05 februari 2019 12:51 Op 30 januari jl. was er een bijzondere besluitvormende raadsvergadering. Op deze avond trad onze waarnemend burgemeester voor het eerst op als raadsvoorzitter, nadat ze op 15 januari al was gestart met haar werkzaamheden in Gouda. Ik mocht haar als plaatsvervangend raadsvoorzitter de ambtsketen omhangen. lees verder

lees meer nieuws