Start

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Kaderplan Bodemdaling Binnenstad

image.pngvrijdag 30 oktober 2020 14:13 Gouda heeft last van bodemdaling en daardoor ontstaan vochtproblemen in de woningen. Deze problemen zijn het grootst in een deel van de Goudse binnenstad. De gemeente biedt een oplossing voor dit probleem. Het college kiest voor een variant met een gedeeltelijke verlaging van het waterpeil in het laagste deel van de binnenstad. lees verder

Gouda worstelt met financiële tekorten

Nieuwe Euro bankbiljetten.jpgzaterdag 10 oktober 2020 13:17 De gemeente Gouda staat voor een flinke uitdaging om zowel de financiële effecten van de coronacrisis het hoofd te bieden, als ook de flinke tekorten in het sociaal domein (Jeugd en WMO), grotendeels als gevolg van overheidsmaatregelen, structureel te moeten ombuigen. lees verder

Iemand die écht voor mij gaat

Wout_2017 vierkant.jpgdonderdag 13 augustus 2020 15:16 Stelt u zich eens voor. Als meisje van 7 jaar wordt je ‘uit-huis-geplaatst’. Weg bij je moeder, weg uit je vertrouwde omgeving, weg bij je vriendjes in de straat. Een onzekere toekomst tegemoet waarbij ineens ‘jouw voogd’ gaat beslissen over je leven. Maar na een jaar, terwijl je net weer het gevoel krijgt dat het leven je weer toelacht, vertelt je voogd dat ze in verwachting is. Super leuk natuurlijk maar daarmee verdwijnt wel de enige stabiele persoon in je leven. lees verder
Column

lees meer nieuws