Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Bijdrage begroting 2018 - ChristenUnie

Euro bankbiljetten.jpgmaandag 06 november 2017 20:52 Vanavond bespreken we de laatste programmabegroting van deze bestuursperiode. Na een roerige periode in 2016 zijn we al weer ruim een jaar constructief met elkaar in de Goudse raad en college aan de slag. En dat is goed, goed voor de stad en goed voor de Goudse politiek. lees verder

ChristenUnie kiest voor Gouwestad

Mediazaterdag 07 oktober 2017 18:36 Na de presentatie door Gouwestad en GoudaFM op 6 september jl. heeft het college aan de hand van de vooraf gestelde criteria besloten om de licentie voor de lokale omroep aan Gouwestad te gunnen. lees verder

Bijdrage Kadernota 2018-2022 - ChristenUnie

Raad in zaal vierkantmaandag 03 juli 2017 19:04 De Goudse bestuurstrein rijdt op volle stoom en daar zijn we erg blij mee. Na een korte stop vorig jaar, waarbij de route werd verlegd, is de trein weer snel op gang gekomen. Er is ook een nieuw spoorboekje geschreven onder de naam “Actieprogramma Zakencoalitie” en er kwamen nieuwe stations, waarvan ik er een paar noem: “impuls voor cultuur”; “burgerparticipatie”, “Buurt Bestuurt” en “vernieuwing sociaal domein.” lees verder

JOOZ: Jong Ouderschap en Onbedoelde Zwangerschap

Jooz_vierkantmaandag 12 juni 2017 22:17 ‘Dat is toch niet mijn probleem’. Deze zin van een hulpverlener die niets deed om verloskundige hulp te regelen voor een jonge moeder zonder geld, schoot me in het verkeerde keelgat. Hendrina van Beek, maatschappelijk werker bij Siriz beschrijft haar verontwaardiging in het magazine van de VBOK. Deze verontwaardiging herken ik en dat motiveert ons als ChristenUnie om goed lokaal beleid te ontwikkelen. lees verder

Slecht onderhouden panden in Goudse binnenstad

turfmarktkerkvrijdag 31 maart 2017 19:17 Slecht onderhouden panden zijn volgens de ChristenUnie rotte kiezen in de binnenstad. Theo Krins, fractievoorzitter van de ChristenUnie, en Rob Schröder van het bewonersplatform Binnenstad zetten zich in voor het aanpakken van de slecht onderhouden panden in het centrum van Gouda. lees verder

lees meer nieuws