Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Verkiezingen'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Fiets-snel-weg van Gouda naar Rotterdam

140327 Fractie CUdonderdag 15 februari 2018 22:32 Gouda – De ChristenUnie en SGP fracties van Gouda, Zuidplas, Capelle a.d. IJssel en Rotterdam springen 17 februari op de fiets. Hiermee willen ze aandacht vragen voor de fietssnelweg tussen Gouda en Rotterdam. Dat de fietssnelweg er moet komen is wel duidelijk maar de noodzakelijke verbeterpunten en de precieze route vragen om een goede uitwerking. lees verder

ChristenUnie verklaart de liefde

180214 foto valentijnsactiedonderdag 15 februari 2018 20:37 De ChristenUnie houdt van Gouda en Gouwenaren. Om dat te onderstrepen heeft de ChristenUnie op woensdag 14 februari hartjes uitgedeeld aan reizigers op station Gouda. lees verder
Verkiezingen

Op de bank met de ChristenUnie

Aftrap campagnedinsdag 13 februari 2018 08:57 Winkelend publiek kon op zaterdag 10 februari plaatsnemen op een bank om in gesprek te gaan met (kandidaat) raadsleden van de ChristenUnie. Daarnaast was het mogelijk om te stemmen. Door een kaartje in te vullen en in de stembus te deponeren konden voorbijgangers aangeven waarvoor de politiek de komende tijd vooral oog moet hebben. aangeven wat zij de belangrijkste aandachtsgebieden voor Gouda vinden. De actie leverde inspirerende gesprekken op. lees verder
Verkiezingen

De ChristenUnie deelt nieuwjaarskaarten uit aan ouderen

Nieuwjaarskaart voorkant vierkantdonderdag 04 januari 2018 23:45 Uit onderzoek van TNS/NIPO blijkt dat 50% van de ouderen tussen de 75 en 85 zich eenzaam voelt. Voor 85-plussers is dat zelfs 60%. Voor 20% van de ouderen geldt dat zij geen kerst en oud & nieuw vieren. lees verder
Verkiezingen

Goudse Kanjer voor de voedselbank!

Uitreiking oorkondedonderdag 07 december 2017 22:38 ‘Het is zo fijn om iets terug te kunnen doen.’ Dit was de reactie van een vrijwilliger bij de Voedselbank toen ik daar te gast was. Deze vrouw was 40 jaar geleden, met haar gezin, naar Nederland gekomen en in Gouda gaan wonen. ‘Het was heel moeilijk, met één koffer, geen familie en vrienden en je kent de taal niet. Maar ik ben zo dankbaar voor alles wat ik heb gekregen en daarom wil ik anderen ook helpen. Het is zo fijn om iets terug te kunnen doen.’ lees verder

lees meer nieuws