Start

Nieuws met label 'Verkiezingen'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Heropening kandidaatstelling gemeenteraadsverkiezingen 2022

gouda_vanuit_de_lucht a.jpgzaterdag 18 september 2021 16:05 Het bestuur van de ChristenUnie Gouda is op zoek naar kandidaat raadsleden en burgerraadsleden. Nadat twee van onze kandidaten zich om persoonlijke redenen teruggetrokken hebben van een verkiesbare plaats op de kandidatenlijst zoeken wij opnieuw naar mensen die op de kieslijst willen staan voor de Gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. lees verder

Anna van Popering lijsttrekker ChristenUnie Gouda

CSZeilstra-24mrt21-AvPopering-CU5g.jpgwoensdag 24 maart 2021 19:05 Anna van Popering-Kalkman is verkozen tot lijsttrekker van de ChristenUnie voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. Zij was de afgelopen 7 jaar al raadslid voor de ChristenUnie in Gouda. lees verder

Speeddate met de fractie

Top Tien 2018.jpgwoensdag 17 maart 2021 17:40 Tijdens de komende ALV kiezen we een nieuwe lijsttrekker. In april gaat ook de sollicitatieprocedure voor raadsleden weer van start. De fractie organiseert met het oog daarop een speeddate op dinsdag 30 maart a.s. tussen 20.00 uur en 22.00 uur. lees verder
Gemeenteraad

lees meer nieuws