Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Verkiezingen'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie 2e partij van Gouda!

Top 6donderdag 22 maart 2018 08:03 De ChristenUnie in Gouda heeft tijdens de verkiezingen 4 zetels gehaald! lees verder
Verkiezingen

We hebben uw stem heel hard nodig!

Top 6zaterdag 17 maart 2018 23:00 Het is bijna 21 maart en dan gaat u bepalen wie het voor de komende 4 jaar voor het zeggen krijgt in Gouda. In Gouda doen maar liefst 13 partijen mee en wat dat betreft valt er wat te kiezen. lees verder
Verkiezingen

ChristenUnie trakteert vrouwen op lunch

Vrouwendag 5donderdag 15 maart 2018 20:57 De ChristenUnie heeft een aantal vrouwen die veel voor Gouda betekenen op internationale vrouwendag getrakteerd op een lunch. De vrouwen waren afkomstig uit onder meer het bedrijfsleven, de zorg, de politie, de brandweer en de cultuursector. lees verder