Start

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Verkiezingen'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie: Vol gas op veiligheid!

Theo lijsttrekker vierkantvrijdag 03 november 2017 18:35 Gouda- De ChristenUnie wil de komende raadsperiode fors inzetten op vermindering van het aantal inbraken in Gouda. Dat blijkt uit het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 dat de ChristenUnie deze week presenteerde. Theo Krins: “Gouda staat nu in de top 5 van de AD Misdaadmeter. Het terugdringen van misdaad in Gouda moet daarom de hoogste prioriteit krijgen. De ChristenUnie wil meer politiecapaciteit in Gouda, flexibel particulier cameratoezicht bij “hotspots” en een belangrijke plaats voor de wijkagent.” lees verder
Vereniging

Theo Krins lijsttrekker voor de ChristenUnie Gouda

Theo lijsttrekker vierkantvrijdag 29 september 2017 15:36 Gouda- Theo Krins is op 28 september jl. in de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de ChristenUnie Gouda gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Hij vindt het een eer om opnieuw lijsttrekker te mogen zijn en wil zich graag blijven inzetten voor de stad Gouda. lees verder