Fiets-snel-weg van Gouda naar Rotterdam

Fietssnelwegdonderdag 15 februari 2018 22:32

Gouda – De ChristenUnie en SGP fracties van Gouda, Zuidplas, Capelle a.d. IJssel en Rotterdam springen 17 februari op de fiets. Hiermee willen ze aandacht vragen voor de fietssnelweg tussen Gouda en Rotterdam. Dat de fietssnelweg er moet komen is wel duidelijk maar de noodzakelijke verbeterpunten en de precieze route vragen om een goede uitwerking.

De ChristenUnie en de SGP willen het fietsen graag bevorderen, ook voor woon-werkverkeer. Een goede fietssnelweg is belangrijk voor de volksgezondheid, mobiliteit en duurzaamheid. Zowel de vele forenzen als ook de leerlingen van de regionale scholen verdienen een veilige fietsroute.

Om 10 uur vertrekken fractieleden van ChristenUnie en SGP vanaf het Stadhuis op de Markt in Gouda. Op hetzelfde moment wordt er gestart bij de P&R van Kralingse Zoom in Rotterdam. De beide fietsgroepen ontmoeten elkaar voor het gemeentehuis van Zuidplas bij winkelcentrum Reigerhof.

Verkiezingen

Archief > 2018 > februari