Roelie Struijk koninklijk onderscheiden

Lintje voor Roelliedonderdag 26 april 2018 22:13

Tijdens de lintjesregen op 26 april 2018 is ook ons actieve lid en oud-bestuurslid Roelie Struijk koninklijk onderscheiden voor haar enorme inzet voor de ChristenUnie en haar overige vrijwilligerswerk.

Roelie is gedurende 17 jaar bestuurslid geweest van de ChristenUnie Zuid-Holland. Ze is in april 1994 begonnen als bestuurslid van de Provinciale Contactraad van het GPV. Het GPV (Gereformeerd Politiek Verbond) is in 2003 samengegaan met de RPF in de ChristenUnie.

Daarnaast is ze in gedurende een periode van 5 jaar bestuurslid geweest van de ChristenUnie Gouda, de lokale afdeling. Tijdens en na deze tijd (tot op heden) is ze nog altijd actief voor de provinciale en lokale afdeling van de ChristenUnie, ook al heeft ze geen officiële functie meer. Ze staat altijd klaar om (samen met haar man Jaap) te ondersteunen tijdens (verkiezings)activiteiten.

Verder heeft Roelie zich sinds 2007 ook ingezet voor de Nederlandse Vereniging voor Autisme en is zij sinds 2014 vrijwilliger bij ’t Swanenburghshofje.

Wij bedanken Roelie voor alles wat zij voor onze afdeling heeft gedaan en tot op heden nog steeds doet.

Vereniging

Archief > 2018 > april