Theo Krins niet meer verkiesbaar in 2022

Theo Krins.jpgdinsdag 09 maart 2021 21:50

Onze fractievoorzitter Theo Krins heeft ons laten weten dat hij zich na afloop van de huidige raadsperiode niet opnieuw verkiesbaar zal stellen. De huidige periode voor gemeenteraadsleden loopt na de verkiezingen in maart 2022 af.

Sinds 2007 is Theo voor de ChristenUnie lid van de gemeenteraad waarin hij sinds 2014 de rol van fractievoorzitter vervult.

Theo licht zijn komende vertrek toe: “Ik geniet enorm van het raadswerk, maar het is na zoveel jaar me te hebben ingezet als raadslid goed om straks het stokje over te dragen aan de volgende generatie raadsleden. De ChristenUnie heeft veel talent en het is goed om die een kans te geven. Ik blijf me overigens voor de stad inzetten.”

Met respect nemen we als bestuur kennis van dit besluit van Theo. We ervaren Theo als een zeer gedreven raadslid en kundig fractievoorzitter. Als bestuur spreken we onze dank en waardering uit voor zijn tomeloze inzet.

Na de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 zullen we, hopelijk in gezelschap van velen van jullie, onze dank tonen en stilstaan bij de grote betekenis van Theo voor de Goudse burgers en voor het realiseren van de idealen van de ChristenUnie.

ChristenUnie Gouda

Reacties op 'Theo Krins niet meer verkiesbaar in 2022'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.